Κυριακή 10 Μαΐου 2020

Η Ευλογία Της Μητρότητας Από Έναν Θεόσταλτο Άγγελο...

Όταν ήλθες σε αυτόν τον κόσμο και σε πρωτοαντίκρυσα... είδα ένα ξανθό Άγγελο, που κατέβηκε στην Γη, να με κοιτάζει όλο απορία, μέσα από κείνα τα θολά, μισόκλειστα ματάκια του... Χαμογέλασα γλυκά και έκανα τις συστάσεις... ήταν η πρώτη σου γνωριμία-επαφή, σε αυτόν τον υλικό, γήινο κόσμο με ένα άλλο "γήινο" πλάσμα... ονόματι "μαμά".

Τότε... δεν είχα την "εμπειρία" να αναγνωρίσω αμέσως αυτό το Φως, που εξέπεμπες τριγύρω σου... ήμουν ακόμα σε βαθιά ύπνωση συνείδησης.


Τώρα πια όμως σε θαυμάζω τόσο... και σε καμαρώνω ουσιαστικά κι απεριόριστα... όχι σαν μαμά προς γιο... μα σαν μαθήτρια προς δάσκαλο... νιώθω τόσο ευλογημένη και τυχερή, που σε έστειλε στην ζωή μου ο Θεός...💖


Πόση ευλογία να χωρέσει μέσα σε αυτή την θνητή ζωή μου; 

Τόση θεόπνευστη Αγάπη & Σοφία... πως να χωρέσει μέσα σε μια τόση δα "μικρή" καρδούλα... αναρωτιέσαι... κι ένα δέος  με απέραντη ευγνωμοσύνη σε κατακλύζει, σε όλο σου το Είναι... για όλες αυτές τις θεόσταλτες στιγμές, που σου χαρίζονται απλόχερα και τόσο γενναιόδωρα!!!

Σε κοιτώ με άλλα μάτια πια... βλέπω την λάμψη σου και φωτίζεται όλος ο κόσμος γύρω μου... και μαζί με αυτόν... φωτίζω τα σκοτάδια μου και προσπαθώ με αυτή την δύναμη που μου χαρίζεται από εσένα, τόσο απλόχερα... να φωτίσω και τα σκοτάδια άλλων...


Πόσο Ευλογημένη!!!
Πόσο Ευγνώμων!!!


Σε κοιτάζω... και μέσα από αυτά τα αθώα, γαλανά σου μάτια... βλέπω την ελπίδα αυτού του κόσμου... να μετουσιώνεται σε θεάρεστη ευλογία!

Η Ελπίδα Αποσύρεται Στην Ανυπαρξία... 
(γιατί η ελπίδα, υποκρύπτει μέσα της τον φόβο και την απελπισία...)

Η Πίστη Αναπτερώνεται Σε Θαύμα... (γιατί η πίστη κρύβει, όλη την δύναμη της υλοποίησης των ονείρων μας και μόνον αυτή...)

Τέτοιες θεόσταλτες, φωτεινές ψυχές, έχουν σκορπίσει σε ολόκληρο αυτόν, τον σκοτεινό κόσμο που μας περιβάλλει... για να τον "καθαρίσουν", από την μαυρίλα και την πονηριά, που προσπαθεί να τον καταπνίξει...


Ναι... Βρίσκονται εδώ κι άλλες "εκκολαπτόμενες", ευλογημένες, φωτεινές ψυχές-μαχητές... και κατέρχονται κάθε μέρα νέες... για να βοηθήσουν, να φωτίσουν, να ανυψώσουν, το πεδίο αυτής της πεζής, ζοφερής πραγματικότητας... Σε Έναν Ανώτερο... Φωτεινότερο Κόσμο, Ευημερίας, Αγάπης Και Ενότητας!

Αποτέλεσμα εικόνας για Mother with her son 

Σε Ευχαριστώ Άγγελέ Μου Λατρεμένε... Που Ήλθες Στην Ζωή Μου Και Την Μετάμορφωσες... Σε Ένα Ατέλειωτο, Ηλιοφώτιστο Τοπίο Αληθινής Αγάπης Και Μικρών, Θεοφώτιστων, Καθημερινών Θαυμάτων!!!

Σε Ευχαριστώ Θεέ Μου Με Όλη Μου Την Ψυχή... Που Με Τίμησες Με Αυτόν Τον Ρόλο Της Μητέρας Και Μου Δώρισες... Αυτή Την Ευλογία!!! 


Σε Αγαπώ Ατέλειωτα Ψυχή Μου Λατρεμένη... Μικρέ Μου "Θεόρατε" Εσύ Μαχητή... Και Δεν Πρόκειται, Να Κουραστώ Να Στο Λέω Την Κάθε Στιγμή...

Με Έμαθες Να Αγαπώ Κι Εμένα Κοντά Σου... Και Με Κάνεις Υπερήφανη Για Τον Εαυτό Μου... Που Συνεχίζω Να Καταφέρνω, Να Σε Καθοδηγώ Και Να Σε Κάνω Ευτυχισμένο... 


Είσαι Το Μεγαλύτερό Μου Επίτευγμα Σε Αυτήν Την Ζωή! 
...Μα Και Το Πιο Πολύτιμο "Παράσημο"!!! 
Σε Αγαπώ Μέχρι Το Άπειρο!!!

Καλή Μας Φώτιση Στο Δρόμο Της Αφύπνισης... Καλή Μας Δύναμη, Στις Μάχες Που Έχουμε Να Δώσουμε Χέρι-χέρι... Όλες Οι Μητέρες Μαζί... Αλλά Και Η Καθεμία Ξεχωριστά... Με Τους Άγγελους-Μαχητές Μας!!!

Ας Σκορπίσουμε Λοιπόν, Αγάπη & Φως Ολόγυρα... Η Καθεμία Με Τον Τρόπο Της... 

Χρόνια Φωτεινά, Ευλογημένα Και Θεόπνευστα... Σε Όλες Τις Μανούλες Αυτού Του Κόσμου!!!


© Gina Powerful

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου